رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

باور‌های غلط درباره ارگاسم جنسی زنان

باور‌های غلط درباره ارگاسم جنسی زنان


ارگاسم,ارگاسم زنان,رابطه جنسی

باور‌های غلط درباره ارگاسم جنسی زنان
از آنجا که در کشور ما بسیاری از افراد در مباحث مرتبط با امور جنسی شرم و حیای زیادی از خود نشان می‌دهند، بسیاری از ازدواج‌ها به همین دلیل با ناآگاهی طرفین همراه است و در نتیجه پس از گذشت مدتی از زناشویی ممکن است مشکلات زیادی برای زوجین در روابط حسی آن‌ها پیش آید.

 

به دلیل آنکه ناآگاهی از چنین مسائلی باعث شده باورهای اشتباه زیادی نیز بین افراد شکل گیرد، در ادامه چند تصور غلط اما شایع درباره احساسات جنسی خانم‌ها مطرح شده است.


تصور غلط: خانم‌ها تنها زمانی از نظر جنسی احساس رضایت می‌کنند که به اوج لذت برسند.
حقیقت: بسیاری از خانم‌ها بدون رسیدن به اوج لذت هم از نظر جنسی احساس رضایت پیدا می‌کنند. اگر چه توافق عام بر این اصل استوار است که بهتر است آن‌ها در هر تجربه جنسی خود، اوج لذت را تجربه نمایند، اما بسیاری از خانم‌ها اغلب هم از نظر فیزیکی و هم از احساسی حتی زمانیکه به اوج لذت هم نرسیده باشند، باز هم از شریک خود رضایت خاطر دارند. منتهای مراتب مشکل زمانی ایجاد می‌شود که خانم برای مدت زمان طولانی در هیچ یک از هم آغوشی‌های خود به اوج لذت نرسد.


تصور غلط : ارضای واژینال بهتر از انواع موضعی آن است.
حقیقت: تمام خانم‌ها زمانی که نوبت به نحوه برقراری ارتباط جنسی می‌رسد، دارای اولویت‌های متفاوتی هستند. برخی خانم‌ها به صورت موضعی و سایرین از طریق شدت ارتباط داخلی به اوج لذت می‌رسند. به عنوان نمونه می‌توان به این مطلب اشاره کرد که برخی از خانم‌ها تحریک خارجی واژن را آزار دهنده قلمداد می‌کنند حال آنکه اصولا نمی‌توان گفت که تحریک یک نقطه خاص، بهتر از مناطق دیگر در تمام خانم‌هاست، بلکه این امر صرفا به سلیقه شخصی افراد مربوط می‌شود.


تصور غلط : کاندوم توانایی ارضای خانم‌ها را کاهش می‌دهد.
حقیقت: کاندوم یکی از روش‌های موثر و ضروری در جلوگیری از بارداری و سرایت بیماری‌های جنسی به حساب می‌آید. برخی از آقایان شکایت می‌کنند که استفاده از کاندوم میزان حساسیت آن‌ها در زمان برقراری رابطه جنسی را کاهش می‌دهد و همین دلیل سبب می‌شود که قدری دیر‌تر و سخت‌تر به اوج لذت جنسی دست پیدا کنند. برخی خانم‌ها نیز شکایت مشابهی را مطرح می‌کنند؛ اما اگرچه کاندوم دخالتی در ارضای جنسی خانم‌ها ندارد اما اگر خانمی احساس کند که کاندوم در روند ارضای او خللی وارد می‌آورد، می‌تواند از همسر خود تقاضا کند که از انواع بخصوص آن که برای این امر تهیه شده، استفاده نماید.


تصور غلط : لذت جنسی زنان بستگی به اندازه آلت تناسلی مرد دارد.
حقیقت: بار‌ها گفته شده که این موضوع مهم نیست، بلکه آشنایی و آگاهی با روش‌های رابطه زناشویی اهمیت دارد. دلیل علمی این مطلب آن است که هر چه به سمت قسمت‌های انتهایی واژن پیش رویم، تعداد سلول‌های عصبی بتدریج کاهش پیدا می‌کنند و نتیجتا این موضوع هیچ نقش خاصی را در آن منطقه ایفا نمی‌کند. در بررسی‌ها معلوم شده نقطه قابل تحریک اکثر خانم‌ها دو سانتی متر داخل واژن قرار گرفته است.
امیدواریم با دانستن این راهنمایی‌ها و اهمیت ندادن به باورهای اشتباه زندگی زناشویی شما و همسرتان دوام بیشتری داشته باشد و لذت بیشتری از زندگی در کنار یکدیگر ببرید.

منبع : iransalamat.com



مرتبط با زناشویی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد