رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

به تاخیر انداختن انزال مردانه

به تاخیر انداختن انزال مردانه


انزال زودرس,درمان انزال زودرس,به تاخیر انداختن انزال

به تاخیر انداختن انزال مردانه
پرسش : بهترین راه برای یادگیری به تاخیر انداختن انزال مردانه در هنگام آمیزش چیست؟

من تقریبا 30ثانیه بعد از دخول به اوج لذت می‌رسم . می خواهم که از این وضعیت بیشتر لذت ببرم و به همسرم نیز برای رسیدن به اوج لذت کمک کنم.


پاسخ: به نظر می‌رسد که شما دو مشکل را توضیح دادید : یک مشکل، بیشتر دوام آوردن قبل از انزال است، و دیگری کمک به شریک جنسیتان برای به اوج رسیدن. اولاً، به اوج رسیدن یک پاسخ اکتسابی است. افراد یاد می گیرند که چه نوعی از محرک ها و تماس ها، بطور موثر آنها را به اوج لذت جنسی می‌رساند.  فکر کنید که چه چیزی باعث  پاسخ دهی سریع شما شده و شما را تحریک کرده، پس انواع دیگر تماس و تحریک را در نظر بگیرید ( آهسته تر ، نرم تر، سریعتر ، وغیره)؛ این تنوع می‌تواند لذت جدید را ایجاد کند و شاید به تاخیر افتادن اوج لذت جنسی خودکار، کمک کند.


برخی مردان شاید به دلیل خودارضایی اینطور یاد گرفته باشند که به سرعت به اوج لذت جنسی برسند. در عین حال بسیاری از مردان می خواهند که لذت خود و همسرشان را از لحاظ  زمانی افزایش دهند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه بیشتر دوام بیاورید، باید مدت زمانی را که برای بر انگیختگی صرف می کنید ، افزایش دهید.


می‌توانید از روش " توقف – شروع " استفاده کنید. برای مثال وقتی که احساس می کنید به نقطه اوج نزدیک می‌شوید، دست بکشید، و هیچ کاری انجام ندهید، یا همدیگر را نگه دارید، تا زمانی که احساس انزال فروکش کند. سپس دوباره شروع کنید و وقتی حس کردید به انزال نزدیک می‌شوید، دوباره بایستید.  احتمالا چند بار باید سعی کنید تا مهارت لازم را پیدا کنید ، اما تمام عمرتان را نباید صرف تمرین و درست کردن آن بکنید. می‌توانید به همسر خود بگویید که لازم است حرکات خود را برای لحظه‌ای آهسته کرده و متوقف شود ، سعی کنید که وی روی شما باشد و عمل آمیزش را انجام دهید و هر بار  برای چند ثانیه استراحت کنید.


مشکل دوم در مورد احساس وظیفه ای  است که شما برای کمک به همسرتان، برای رسیدن به اوج لذت دارید. شاید افزایش گفتگو با همسرتان ، در طول آمیزش به شما کمک کند. آیا تا بحال در مورد آنچه می‌خواهید،  با وی صحبت کرده اید؟ آیا تا بحال از وی پرسیده اید که چه می‌خواهد؟ شما نمی‌توانید ذهن وی را بخوانید (او هم نمی‌تواند ذهن شما را بخواند) و شاید پاسخ های وی شما را غافلگیر کند. با گفتگو و دانستن خواسته های یکدیگر ،  می‌توانید تجربیات جنسی هر دو نفر را تقویت کنید. یک راه شروع گفتگو، شاید خواندن در مورد حالت های جدید، تکنیک ها و روش ها  با هم باشد.

افزایش میزان دوام به صبر و تمرین نیاز دارد و خوشبختانه این پیشنهاد ها به شما و شریکتان در رسیدن به درجه های بالاتر کمک می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد