رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

نکاتی درباره نقطه جی در زنان

نکاتی در مورد نقطه جی ( G-Spot ) در زنان


نقطه جی,نقطه جی(G-Spot) در زنان,نقطه G در زنان

نکاتی در مورد نقطه جی ( G-Spot ) در زنان
در این مطلب قصد داریم به توضیح نقطه ی جی بپردازیم. G نقطه ای است در مهبل، محل قرار گیری آن تقریبا در عمق دو سوم قدامی(سقف) مهبل است، نام اصلی این نقطه گرافنبرگ است.این نقطه برای اولین بار در سال ۱۹۴۴ توسط دکتر ارنست گرافنبرگ توصیف شد بسیاری بر این عقیده اند که این نقطه در ارگاسم نقش مهمی دارد.


موقعیت نقطه جی
اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، نقطه جی نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آنرا محدوده جی بنامیم. این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد.


در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولا با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است. در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است.
نقطه جی بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است و خصوصیات بافت این محل متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن است که ساختاری زبر و گرد شکل دارد در صورتی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.

 

لازم به ذکر است که همه خانمها دارای این نقطه جی نمی باشند. اما خانمهایی که دارای این نقطه هستند لذت بسیار زیادی را با تحریک این نقطه میتوانند تجربه نمایید که بسیار متفاوت از باقی دیواره واژن خواهد بود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح این نقطه را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند.

 

در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت این نقطه را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.
منبع :

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:19

از کجا میتوان فهمید که این نقطه را داریم بدون پارگی بکارت فقط اطلاع پیدا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد