رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

تقویت توان جنسی و سرد مزاجی

تقویت توان جنسی و سردمزاجی زنان


تقویت توان جنسی,تقویت نیروی جنسی,سردمزاجی زنان

تقویت توان جنسی و سردمزاجی زنان
بی میلی و سردمزاجی خانم ها بی علت نیست، ترس‌ها و استرس‌ها،مشکلات روزمره ، خوراکی‌ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب ،کم کاری غدد از جمله عوامل ایجاد کننده آن هستند بهترین روش های درمان آن را در این مطلب برایتان آورده ایم.


درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در کشورهای مختلف برای درمان سردمزاجی پیش از هر چیز تغییر و اصلاح شیوه زندگی و سبک زندگی را پیشنهاد می‌کنند و بعد از آن به سراغ شیوه‌های طبیعی مهار استرس و اضطراب و کنترل تنش‌های ناشی از زندگی می‌روند و برای تقویت توان جنسی و درمان ناتوانی جنسی مراجعان‌شان در نهایت دست به دامن انواع گیاهان دارویی یا داروهای با منشا گیاهی می‌شوند.


در هفته ۵ گرم سنجد بخورید
یکی از گیاهان دارویی که می‌تواند به پیشگیری و درمان یکی از رایج‌ترین اختلالات زندگی زناشویی غلبه کند، سنجد است. در منابع مختلفی از طب سنتی به این نکته اشاره شده که مصرف دمنوش تهیه شده از سنجد یا جوشانده سنجد در درمان برخی از اختلال‌های جنسی به ویژه در زنان موثر است. اثرگذاری سنجد بر درمان اختلال جنسی زنان و حتی اضطرابی که آنها ممکن است حین رابطه زناشویی تجربه کنند تا حدی است که تحقیقات زیادی در این باره انجام شده و تاثیر گل گیاه سنجد و میوه آن و میزان اثرگذاری سنجد را بررسی کرده‌اند و کپسول‌هایی به صورت صنعتی در داروخانه‌های برخی از کشورهای اروپایی به مردم عرضه می‌شود.


از طرفی فراموش نکنید که از نگاه درمانگران مکتب آیورودا بوییدن اسانس به دست آمده از گل سنجد نیز می‌تواند به بهبود و درمان ناتوانایی جنسی کمک کند البته این درمانگران بوییدن اسانس گل سنجد را اصلا به مردان توصیه نمی‌کنند چرا که موجب کاهش توانایی جسمی آنها می‌شود. از سوی دیگر نوشیدن یک تا ۲ فنجان دمنوشی که از جوشانده برگ یا میوه سنجد تهیه شده باشد برای درمان این اختلال بی‌اثر نیست اما اگر می‌خواهید نتیجه درمانی موفقی از این تجربه بگیرید حتما با یک متخصص طب سنتی مشورت کنید.


کاهش اضطراب با ریوند چینی
زن‌های جوان زیادی وجود دارند که بعد از ازدواج به دلیل تجربه درد حین زناشویی به مرور دچار ترس‌ها و استرس‌هایی می‌شوند که این حالت‌های روحی- روانی مشکلاتی را برای آنها فراهم می‌کند و روابط زناشویی زن و شوهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد. مشکلاتی که ممکن است در صورت عدم درمان در کوتاه مدت موجب بروز مشکلات و اختلاف‌هایی میان زن و شوهر شود. گیاه و ریشه ریوند چینی و نوشیدن دمنوش تهیه شده از آن تاثیر زیادی در کاهش درد به ویژه دردهایی دارد که ممکن است زنان در ناحیه لگن تجربه کنند. البته نباید فراموش کرد زنانی که به تازگی فرزند آنها متولد شده و مراحل شیردهی به نوزاد را تجربه می‌کنند نباید از این گیاه یا مشتقات آن استفاده کنند.


این گیاهان را به رژیم‌تان اضافه کنید
در برخی از متون طب سنتی اشاره شده که گنجاندن برخی از گیاهان و سبزیجاتی که جنبه درمانی دارند در رژیم غذایی می‌تواند تاثیر زیادی بر درمان ناتوانایی جنسی و ضعف‌های جسمانی در زوج‌ها به ویژه زنان داشته باشد. از این رو توصیه شده در بیشتر وعده‌های برنامه و رژیم غذایی هفتگی خود از چغندر، شاهی، فلفل سبز، پیاز، ترب، کشمش و تمشک استفاده کنید. نوشیدن شیره نارگیل و آب انگور نیز از جمله خوراکی‌هایی است که می‌تواند به تقویت توانایی جسمی زنان کمک کند.

 

عسل طبیعی و خالص را حتما به وعده صبحانه خود اضافه کنید و فراموش نکنید که خوردن حب‌هایی که از ترکیب خرما، گردو و دارچین تهیه شده در این زمینه می‌تواند بسیار موثر باشد. برای تهیه این حب به ۶خرما و ۳ مغز گردو و کمی دارچین احتیاج دارید. هسته خرما را جدا کرده و مغز گردو و خرما را بکوبید تا نرم شود. دارچین را به آن اضافه کنید و حب‌هایی تهیه کنید و هر روز ۴ تا ۵ حب بخورید. این حب‌ها را روزانه تهیه و مصرف کنید.


سبک زندگی‌تان را عوض کنید
در برخی از نسخه‌هایی که در کتاب‌های بوعلی سینا موجود است از کاهش میل جنسی به عنوان یک بیماری نام برده شده که رابطه نزدیکی با نوع رژیم غذایی هر فرد دارد. در حقیقت بوعلی سینا مصرف بیش از اندازه از غذا و خوراکی‌ها یا انتخاب مواد غذایی نامناسب را عاملی موثر در کاهش میل جنسی می‌داند.

 

بوعلی‌سینا حتی سبک زندگی افراد ، چگونگی حمام کردن، زمان بیدار شدن و به خواب رفتن را در ابتلا به ناتوانی و کاهش میل جنسی بسیار موثر می‌داند، از این رو توصیه شده افرادی که با کاهش میل جنسی رو به رو شده‌اند در برنامه غذایی خود از نخود، لوبیا، تخم خربزه، کنجد، پیاز، هویج، ماهی ازون برون، خاویار، عسل، زعفران، انگور شیرین، گوشت گوسفند، شلغم، کلم، حلیم گندم، کنگر، نعناع، شنبلیله و مارچوبه استفاده کنند و به فراخور خوراکی‌ای که برای وعده غذای‌شان آماده می‌کنند از این گیاهان و سبزیجات دارویی به عنوان ماده اولیه یا چاشنی استفاده کنند.


گل‌سرخ درمانی کنید
گل سرخ یکی دیگر از گیاهانی است که مصرف خوراکی و موضعی آن به درمان ناتوانی یا کم‌توانی جنسی کمک می‌کند. در بسیاری از متون طب سنتی اشاره شده که مصرف روزانه عصاره به دست آمده از گل سرخ می‌تواند تاثیر مثبتی بر توانایی جسمی و بهبود توانایی جسمی مردان و زنان داشته باشد. این عصاره امروزه به صورت صنعتی نیز تهیه می‌شود و آن را در داروخانه‌ها و عطاری‌ها به راحتی می‌توان تهیه کرد.

 

استفاده موضعی از روغن گل سرخ نیز در ناحیه شکم می‌تواند تاثیرگذاری مناسب بر درمان ناتوانی جنسی و افزایش توانایی بدن در مردان و زنان داشته باشد. علاوه بر این مصرف گل سرخ به صورت خوراکی به بهبود عملکرد دستگاه گوارش و افزایش آرامش و کنترل تپش قلب نیز کمک می‌کند.

 

جنسینگ؛ گیاه باروری و زایش
باوری در میان مردم مشرق زمین وجود دارد که خوردن جنسینگ که ریشه یک گیاه چندین ساله چینی است می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش قوای جنسی آنها داشته باشد و کم‌توانی جنسی و جسمی را در مردان و زنان درمان کند. به همین دلیل است که در آشپزخانه تمامی خانواده‌های چینی ریشه گیاه جنسینگ پیدا می‌شود. در حقیقت چینی‌ها این گیاه را در برنامه‌غذایی اعضای خانواده می‌گذارند و به این ترتیب با کمک خواص معجزه‌آسای این گیاه ابتلا به ناتوانی و کم‌توانی جنسی و جسمی را در اعضای خانواده خود کنترل کرده و از ابتلا به آن پیشگیری می‌کنند.


به هر داروی گیاهی اعتماد نکنید
امروزه به هر عطاری یا فروشگاه عرضه محصولات یا مکمل‌های با منشاء طبیعی و گیاهی بروید انواع و اقسام محصولاتی را می‌بینید که برای درمان مشکلات و اختلال‌های جنسی و زناشویی وجود دارد و فروشندگان مصرف آنها را برای درمان و برطرف کردن این مشکلات موثر می‌دانند اما نکته مهم آن است که بخش زیادی از این قرص‌ها یا کپسول‌ها هنوز به تایید مراکز علمی معتبر جهانی نرسیده است، اگر چه اثرگذاری آنها در تحقیقات و پژوهش‌های مختلف مثبت ارزیابی شده است.

 

بنابراین باید در انتخاب مکمل‌ها و داروهای گیاهی در هر زمینه‌ای به ویژه برای درمان اختلال‌ها و بیماری‌های جنسی دقت کرد و صرفا دارو یا گیاهی را به این واسطه که طبیعی است و عوارضی به همراه ندارد سرخود و بدون دستور متخصص طب سنتی مصرف نکرد. حتی گیاهان و داروهایی که ما به شما توصیه می‌کنیم باید با مشاوره متخصص طب سنتی برای‌تان تجویز شود چرا که طبع افراد با هم متفاوت است و ممکن است یک گیاه اثر درمانی متفاوتی روی ۲ شخص مختلف داشته باشد.
منبع :

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد