رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

رابطه با شوهر خواهر حادثه افرید

عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

رابطه نامشروع دختر جوان با شوهر خواهر، حادثه آفرید

در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

به گزارش حوادث دات نت به نقل از از فارس، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: پدری، دختر ۳۰ ساله و دانشجوی خود را به دلیل داشتن رابطه نامشروع با همسر دختر دیگرش به قتل رساند.

عیسی هاتفی اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک مورد قتل عمد توسط کلانتری ۱۱ به هویت خانم «ف – ع» ۳۰ ساله (مجرد ـ دانشجو) توسط پدرش به هویت «ب .ع » در یکی از محلات این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل جمعی این پلیس به اتفاق بازپرس ویژه قتل و پزشک قانونی در محل حاضر و پس از انجام تشریفات قانونی متهم به قتل با هویت «ب . ع» در اجرای دستور بازپرسی به آگاهی تحویل شد.

هاتفی اضافه کرد: در تحقیقات به عمل آمده متهم صراحتا به بزه ارتکابی معترف و عنوان داشت خودش دخترش را با روسری خفه کرده و به قتل رسانده و علت و انگیزه از اقدام خود را داشتن ارتباط نامشروع دخترش با داماداش (شوهر دختر بزرگش) اعلام کرد.

وی افزود: در این راستا تحقیقات مقتضی معمول انجام شده که در پی آن متهم «پ ـ ن» (داماد) منکر قضیه شده ولی با تحقیقات فنی محلی صورت گرفته وی فردی دارای اشتهار به فساد اخلاقی و قلدر و زورگو و غیرمتعارف اعلام شده و از طرفی ماموران اعزامی به تبریز از منزل مقتوله عکس متهم «پ ـ ن » را به همراه یک بطری مشروب و آلات استعمال مواد مخدر کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: بر مبنای تحقیقات به عمل آمده احراز شد که بدون اطلاع خانواده مقتول، متهم «پ-ن» برای وی منزل اجاره کرده و خرج و مخارج و هزینه تحصیل وی را نیز پرداخت می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: متهمان دستگیر شده با تکمیل پرونده قضایی برای انجام اقدامات بعدی به مقامات قضایی معرفی شدند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد