رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

اس ام اس های عاشقانه و زیبا  26

اس ام اس های عاشقانه و زیبا (26) مجموعه: اس ام اس های جالب نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش ، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.   ♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥   عشق مثل نماز میمونه!!!وقتی نیت کردیدیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی!!   ♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥   همه آدما وقتی ...

اس ام اس های عاشقانه و زیبا (26) مجموعه: اس ام اس های جالب

اس ام اس عاشقانه احساسی, اس ام اس عاشقانه جدید

نه فرصت ها میتوانند عشق را تغییر دهند و نه گذشت زمان میتواند آسیبی به آن برساند. زمین با تمام هنرهایش ، چگونه میتواند پهلو زند به عشقی که میابیم و از آن خود میسازیم.

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

عشق مثل نماز میمونه!!!
وقتی نیت کردی
دیگه نباید اطرافت رو نگاه کنی!!

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

همه آدما وقتی فاصله شون از سطح زمین زیاد میشه نفسشون تنگ میشه…
اما من فقط کافیه که فاصله م از تو زیاد بشه…

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

آنکه ویران شده از یار مرا می فهمد / آنکه تنها شده بسیار مرا می فهمد / چه بگویم که چنان از غم فرو ریخته ام / که فقط ریزش آوار مرا می فهمد

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

 تـــو رو با هـــر پکی که به سیگــار می زنم فـــراموش میکنم و تـــو می شوی بهــانه م برای روشــن کردن سیگــارهای دیگه..

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

نازنینم به یاد داشته باش که انسانها در کنار هم عاشقن و دور از هم عاشقتر، هر جا که باشم، هر جا که باشی دوستت دارم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

گاهی وقتا زندگی تمام حواسش رو جمع می کنه تا ببینه تو چه دوست داری تا درست همون رو ازت بگیره. کاش نفهمه چه قدر دوستت دارم.

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

وقتــــــــــی از پــشـــــــــت خـــــنـــــــجــر زدی . .
فهمــــــیـــــــدم . . .
هنــــوز به چشـــــمانـــــــم مــــــبتـــــــلایی

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

من Remove شدم از زندگى کسى که …….
براى داشتنش و براى بودنش خیلى ها را از زندگیم Block کردم …!!!

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

تمامی نفسهای امروزم راتقدیمت میکنم تابه دوست داشتن دیروزم شک نکنی

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

مهربانم گمم نکن ..درگوشه ای ازحافظه ات ارام می نشینم فقط بگذاربمانم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

درد این است دیگر آن شوق که می‌ باید، نیست دیگر آن عشق که میرقصاند ، رفتو نمی‌ یابم دیگر آن ،ساده خدائی‌ که بود
درد این است:نیست ، رفت ، بود ،هست

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

سالهاست که کوهستان دلم به حرمت ردپاهایت به برفها اجازه آب شدن نمی دهد .

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

تو هوایی که برای یک نفس
خودمو از تو جدا نمیکنم
تو برای من خود غرورمی
من غرورمو رها نمیکنم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

من شمع جان گدازم ، تو صبح جان فزایی / سوزم گرت نبینم ، میرم چو رخ نمایی
نزدیک این چنینم ، دور آن چنان که گفتم / نه تاب وصل دارم ، نه طاقت جدایی

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

تو پشیمون شدی و من ، دیگه صندوقچه ی دردم / سخته اما باورش کن ، من دیگه برنمیگردم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

ستاره در هوا می بینم امشب / زمین در زیر پا می بینم امشب
خدایا مرگ ده تا جان سپارم / که یار خود جدا می بینم امشب

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

نمیدونم که چجوری فکر کنم تو رو ندارم / آخه تو سنگ صبوری ، چجوری دووم بیارم ؟
واسه من سخته جداییت ، بی تو دنیایی ندارم / زندگیم تیره و تاره ، بی تو فردایی ندارم

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

در همین حوالی در میان خلوت تنهایی،سر برگردانی خواهی دید مرا،که پس از تو میان غم ها پرسه می زنم.

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

چگونه بفرستم باورم را برای تو تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست….!

 

♥♥♥♥♥♥♥ اس ام اس عاشقانه ♥♥♥♥♥♥♥

 

نم نم مرامت را بادریای دیگران عوض نمیکنم حتی اگر در طوفان دوستیت بمیرم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد