رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

طنز بازار ضد دختر

طنز ضد دختر توپ و خنده دار مهر 93

طنز ضد دختر توپ و خنده دار مهر 93 طنز ضد دختر توپ و خنده دار و جدیدترین جوک های باحال سری مهر ماه 93 را در این مطلب بخوانید و بخندید و سرحال شوید… مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون ! . . . بابا : بده موبایلتو ببینم ! دختر : بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم ! Delete SMS Delete Video Delete picture Delete music Delete private Delete number دختر : بیا بابا من ...

طنز ضد دختر توپ و خنده دار مهر 93

R 901 طنز ضد دختر توپ و خنده دار مهر 93

طنز ضد دختر توپ و خنده دار و جدیدترین جوک های باحال سری مهر ماه 93 را در این مطلب بخوانید و بخندید و سرحال شوید…

مورد داشتیم دختره به خاطر کلیپس توی ماشین جا نشده

مجبور شدن عین لوله پولیکا کلشو یه وَرَکی از پنجره بندازن بیرون !

.

.

.

بابا : بده موبایلتو ببینم !

دختر : بابا یه لحظه وایسا رمزشو بزنم !

Delete SMS

Delete Video

Delete picture

Delete music

Delete private

Delete number

دختر : بیا بابا من چیزی ندارم که ازتون مخفی کنم !

بابا : نه میدونم دخترم ، فقط میخواستم ساعتو ببینم !

.

.

.

جهت اطلاعتون :

دختره اومده سرِ کلاس نشسته

یه مشت خودکارِ اکلیلی درآورده

با یه دفترِ عصرِ یخبندان داره جزوه مقاومت مصالح ۳ مینویسه !

.

.

.

اگر زن چراغ خانه است من می خواهم در تاریکی بمانم !

.

.

.

زن ها مثل پیاز هستند !

ظاهر سفید و ظریفی دارند اما باطنشان اشک آدم رو در می‌آورد …

.

.

.

همیشه پشت سر هر مرد موفق ، زنی است که نتونسته جلوی موفقیتشو بگیره !

.

.

.

زندگی خانم ها سه مرحله دارد !

۱ – کودکی

۲ – جوانی

۳ – چقدر خوب موندی !

.

.

.

ﻫﺮﻭﻗـﺖ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮﺕ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺭﺍﯾﺶ ﺩﯾﺪ ﻭ ﻓﺮﺍﺭ ﻧﮑﺮﺩ

ﺑﺪﻭﻥ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻭﻥ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﺟﺎ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﻋﺸﻘﺶ واقعیه !

.

.

.

سلامتیه دختری که وقتی یه ماکسیما واسش بوق زد با خودش گفت :

هه ! فکر کرده بنز عقبیه رو ندیدم !

.

.

.

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ azera ﺟﻠﻮﺵ ﺗﺮﻣﺰ ﮐﺮﺩ ولی ﺳﻮﺍﺭ ﻧﺸﺪ و ﮔﻔﺖ :

ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﺧﻮﺩﻡ BMW ﺩﺍﺭﻩ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﯿﺸﺪﻡ …

ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎﺭﺗﻮ ﺑﺪﻩ ﻓﻌﻼ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ !

.

.

.

آدم به شش دلیل شانس آورده !

چون حوا نمی تونسته بهش بگه :

۱ – من ادمت کردم !

۲ – برو از شوهر مردم یاد بگیر !

۳ – دیشب کجا بودی !

۴ – پولاتو دادی مامانت !

۵ – مامانم اینا !

۶ – چرا به اون زنیکه نگاه کردی !؟

.

.

.

اکثر دختر های امروزی دوست پسر ندارن ! البته بجاش شونصد تا داداش دارن !

.

.

.

دختره زنگ زده میگه : نمی تونم برم تو اینترنت !

میگم : ای دی اس اله !؟

میگه : آره !

میگم : مودم روشنه !؟

میگه : آره !

میگم : کدوم چراغ ها روشنه !؟

میگه : یکی چراغ های هال یکی هم تو‌اتاق من مهتابی روشنه ! چطور !؟

.

اس ام اس خنده دار را در برنا بخوانید

.

آن قدر که سبیل زنها میتونه اونارو در امان نگه داره ، حجاب نمیتونه !

.

.

.

حساب کنید قیافه دخترای دوران حافظ و سعدی چه جوری بوده

که خال کنج لب یار آپشن محسوب می شده !

.

.

.

دیشب خواب دیدم لوازم آرایشی تحریم شده …

خیلی ترسناک بود ، خیابون ها پر از زامبی شده بود !

.

.

.

تصور کنین دخترا برن جبهه جنگ :

فرمانده : تفنگ ها رو پر کنید !
مهسا : باشه ؛ یه لحظه وایسا موهامو ببندم !
نیلو : یکی خشاب ها رو بیاره !
غزال : اوه من نمی تونم ! یه سوسک داره رو خشابا را میره !
سوسن : وای دیدین جی شد !؟ ناخنم شکست !

فرمانده : اون دشمن رو تیر بارون کنید !
کتی : نه حیفه خوشگله دلم نمیاد بکشمش ؛ نمیخوام !
سارا : نه شبیه رضای خودمه ! نمیتونم بکشمش !
شبنم : وای نه نمیتونم خون ببینم !

.

.

.

خاطرات اکثر دختر ها شبیه همه !

فقط اسم پسر هاش با هم فرق می کنه !

.

.

.

شنیدین این دخترای دم بخت میگن : من قصد ازدواج ندارم !؟

یکی نیست بهشون بگه :

آخه عزیز من ! ازدواج که قصد نمی خواد ! خواستگار می خواد که تو نداری !

.

.

.

شما یه گوسفند رو سوار یه پورشه کن !

خود به خود خوش تیپ ، خوش استایل ، مرد زندگی

شاهزاده رویاها و فرد ایده آل ۹۰ % دخترها میشه !

.

.

.

دخترها مثل بلوتوث هستند ! تا وقتی کنارشون هستی بهت متصل اند …

 

.

.

.

دخترها کلا دو دسته هستند :

دسته اول دخترهایی که دماغشونو عمل کردن !

دستیه دوم دخترهایی که میخوان عمل کنن !

.

.

.

به بعضی از دخترهای ( زیادی روشن فکر ) هم باید گفت :

دعا کن یکی از دوست پسرهای سابقت فامیل شوهر آینده ات نباشه !

.

.

.

دختره متولد ۷۸ پست گذاشته :

از این به به بعد پول کارت شارژ هایم را سیگار میخرم و با خیابان حرف میزنم !

خو یکی نیس به بگه عاخه عخمخ !

تو پول کارت شارژاتو نگه دار لوازم تحریر بخر !

چند روز دیگه باید بری مدرسه آب بابا نان داد بنویسی !

.

.

.

یکی از خصوصیات زنا تو رانندگی اینه که :

اگه بیوفتی پشت سرش نه میره نه میزاره بری !

.

.

.

از مربی بدنسازی پرسیدم : با کدوم دستگاه بیشتر کار کنم تا دخترها عاشقم بشن !؟

مربی گفت : با دستگاه خودپرداز بیرون سالن !

.

.

.

شاعری فرموده است :

مزن زن را ولی چون بر ستیزد ! چنانش زن که هرگز بر نخیزد !

.

.

.

از دختره میپرسم : تو چه سبک آهنگی دوست داری ؟

میگه : راک !

میگم : خب تو این سبک به نظرت کی از همه بهتره !؟

میگه : استاد شجریان !

.

.

.

دﺧﺘﺮﻩ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﺩﺍﺷﺒﻮﺭﺩ ﻧﯿﺴﺎﻥ ﻣﯿﻤﻮﻧﻪ !

پست گذاشته : ﻧﮑﻨﺪ ﻣﺮﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺍﻡ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ …

.

.

.

بعضی از این این دختر ها هم اینقدر ادعای خوشگلی دارن که حتی آینه هم قبول ندارن !

.

.

.

اگر دارى زنى زشت و دغل باز

تو نیکى میکن و در دجله انداز

بکن خود را خلاص از دست آن زن

که ایزد در خیابانت دهد باز !

.

.

.

تنها موقعی که خانمها با دقت تمام به حرف شوهراشون گوش میدن ؛

وقتیه که شوهراشون تو خواب حرف میزنن !

.

.

.

من که نمیدونم چه خبره ! همیشه بعد تعطیلی ها که میریم دانشگاه

چند نفر به دخترهای کلاسمون اضافه میشه و به همون تعداد هم چند نفر کم میشن !

البته دوستم میگه این همون فلانیه که با آرایش تغییر کرده !

ولی من میدونم دارن سر به سرم میذارن !

.

.

.

تا چند سال پیش اگه شاله یه دختر میرفت عقب ، با خجالت میکشید جلو …

حالا اگه جلو بیاد ، با عصبانیت میکشه عقب !

.

.

.

چرا یک خانوم راهنمای سمت چپ خودرواش را میزند !؟

۱ – از صبح که از پارکینگ اومده بیرون یادش رفته راهنما زده !

۲ – نکته انحرافیه و میخواد بپیچه به راست !

۳ – داره دنبال برف پاک کن میگرده !

۴ – میخواد صدای ضبط و زیاد کنه !

.

.

.

دغدغه های یه پسر جوان در ایران :

کار ندارم ، پول ندارم ، سربازی نرفتم ، ماشین و خونه ندارم ، و …

دغدغه های یه دختر جوان در ایران :

لاک ناخونم پاک شده ، مهری سرویس طلا خریده ، دختر خاله ام ماشین داره

مامان غذای خوب نمی پزه ، عروسکمو هنوز نخوابوندم ، پس چرا کسی نمیاد خواستگاریم ، و …

.

.

.

زن چیست ؟

سلاحی است انفرادی با قابلیت کشتارجمعی ، اتوماتیک ، پرصدا ، قابل استفاده در جنگهای خانگی

با حرف مفت مسلح میشود و صدا خفه کن بر روی آن قابل نصب نیست

و برد مفید روی مرد تا بیمارستان و برد مؤثر تا تیمارستان و برد نهایی تا سینه قبرستان است !

.

.

.

نمی دونم بعضی دخترها تو دلشون جند دست مبل دارند که هرروز یه نفر به دلشون میشینه !؟

.

.

.

عروس خانوم برای بار سوم عرض میکنم آیا وکیلم ؟

( رویای شبانه ی همه ی دخترها )

.

.

.

خانمهای عزیز ، آیا می‌خواهید بدونِ ورزش لاغر بشوید ؟ آیا می‌خواهید بدون رژیم گرفتن لاغر شوید !؟

خب معلومه که میخواید ، اما متاسفانه همچین چیزی امکان نداره …

.

.

.

این حق مسلم هر دختریه که بخواد عکس های ۱۲ تا ۱۶ سالگیشو بسوزونه !

.

.

.

یه پسری با ماشین ماکسیما میره سره قرار با دوست دخترش !

پسر : عزیزم من یه چیزیو بهت دروغ گفتم و الان میخوام بهت راستشو بگم !

دختر : چیو دروغ گفتی !؟

پسر : من ازدواج کردم و ۳ تا بچه دارم !

دختر : ای بابا ترسوندی منو ! فک کردم میخوای بگی ماکسیما مالِ خودت نیست !

.

.

.

دختره پست گذاشته :

دلم برای یک نفر تنگ است …

نه میدانم نامش چیست و نه میدانم چه می کند !

حتی خبری از رنگ چشم هایش هم ندارم !

لبخندش را هم ندیده ام !

فقط میدانم که باید باشد ولی نیست …

خب عزیزم رک و پوست کنده بگو : یکی بیاد منو بگیره ، من شوهر میخوام !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد