رز ابی

مهارت های زندگی

رز ابی

مهارت های زندگی

کسب در امد صد در صد تضمینی

کسب در امد صد در صد تضمینی


بدون صرف هیچ هزینه ای حتی شما ایرانیان عزیز

کی می گه نمی شه یک شبه پولدار شد


اهلش باشی و خواهان پول باشی میشه

مگه راحترین از این هم میشه

در امدی معادل ۱۰۰۰ یورو در ماه.( به ریال تبدیلش نکردم سکته نکنین)

کافی رو بنر ابی روبه روی کلیک کنی تا بفهمی که پولدار شدن رویا نیست

اگه انگلیسی بلدید بخونید که هیچ اگه بلد نیستید تا ۱ دو روز دیگه اموزش کاملش رو براتون میذارم حتما بخونید


به قول معروف سنگ مفت گنجشک هم مفت


ما که یه بار پول گرفتیم حالا تصمیمش با شماست


تا رسیدن به رویاهات فقط یک کلیک فاصله هست

----------------------------------------------------

این هم اموزش و نحوه کار

----------------------------------------------------

سلام می کنم خدمت همه دوستانی که عاشق پول در اوردن هستن و می خوان از وقتشون به نحو احسن استفاده کنن به قول معروف می گن اب هست خاک هست پس باید جوانه زد من هم قصد دارم امروز شیوه جدیدی کسب در امد رو براتون بزارم که نسبت به سایر روش های کسب رد امد دیگه که تو ایران هستش برتره و دلایل خودم رو هم براتون میگم اول باید بگم که من حدود هفت سال هستش که تو اینترنت دارم گشت و گزار می کنم و خیلی از روش های کسب در امد رو که تو اینترنت هست رو از شما چه پنهون امتحان کردم پس تجربه بعد از هفت سال کار پیدا کردم و می دونم که کدوم سیستم کسب در امد واقعی هست کدوم نیست کدوم یکی فریب کاری کدوم یکی واقعیت خیلی جاها شروع به کار کردم وخیلی جاها هم تونستم پول بگیرم و خیلی جاها سرم کلاه رفته ولی حالا دیگه با تجربه شدم و فهمیدم از کجاها میشه پول دراورد حالا می خوام تجربیات خودم رو در اختیار شما بزارم تا شما دیگه لازم نباشه راهی رو که من رفتم شما هم برین و بخواهین دوباره از صفر شروع کنیین البته این رو به دوستان تازه وارد شده به دنیایی اینترنت می گم وگرنه خودم می دونم همه شما دوستان در این زمینه اساتید بنده هستین امروزه ادم های زیادی دارن از اینترنت کسب درامد می کنن و خیلی راحت پول در میارن پس چرا ما این کار رو نکنیم وقتش رو که داریم میزاریم و هزینهاش رو هم داریم خرج می کنیم منتها در راه غلط همه وقتمون می ره توی اتاق های چت و غیره و ذالک و دنبال فال قهوه گشتن. یه دوستی می گفت اگه می خوای موفق شی از کسی تبعیت کن که موفق شده از او تجربه بگیر و یه حرف های اون رو سر لوحه کارخودت قرار بده منظور من این بود که من سعی کردم ادم هایی رو که تونستن از اینترنت کسب در امد کنن رو پیدا کنم و سعی کنم از تجربیات اون ها استفاده کنم برا همین هم موفق بودم و تونستم خیلی راحت به درامد های واقعی برسم نه تخیلی و در امد های رویایی خوب حالا دیگه اختیار با خودتون هست اگه دوست داشتین و خواهان پول در اوردن از اینترنت بودین که بسم الله کامل بخوننین مطلبی رو که گذاشتم تا بفهمین چقدر راحت میشه به پول رسید و گرنه شما رو به خیر و ما رو خداحافظ. خوب می خواستم بگم چرا این سیستم کسب در امد نسبت به سیستم های دیگه که دارن توی ایران کار میکنن بهتره و مطمن تره و درامد نسبتا خوبی رو برای ما به ارمغان میاره .

اولا: و مهمترین شرط و عامل این هستش که به پولت می رسی که فکر میکنم از همه مهمتر باشه



دوما :هیچ پولی رو شما برای انجام این کار لازم نیست پرداخت کنی



سوما: کسب در امد در اون بر پایه زیر مجموعه گرفتن نیست که تلاش زیادی رو بخوات تا افرادی رو زیر مجموعت کنی که خودم می دونم تو ایران سخت هستش ولی اگه اهلش باشی از طریق زیر مجموعه گرفتن می تونی درامدت رو افزایش بدی!!!

رابعا: کار کردن با اون از اب خوردن هم راحتره

خامسا: در امد قابل قبولی رو هر ماه برای ما داره

خوب میشه کسی به من بگه تو ایران کدوم سیستم کسب در امد هست که همه این شرایط رو با هم یک جا داشته باشه؟ یا پول نمی دن یا درامدش غیر قابل قبوله یا بر اساس جذب مشتری هستش که اون هم محاله چون من همه اون ها رو امتحان کردم یک چنینی حرفی می زنم و گرنه شما هم می تونین برین امتحان کنین و ببینین که نهایتا به حرف های من می رسین ولی من امروز شیوه جدید و نوینی رو براتون می گم که در ایران بی نظیره و مزیتش هم رو در بالا براتون گفتمخوب بهتر اموزش خودم رو با طرح سوال براتون بزارم که بهتر متوجه شین خودتون هم می تونین هر سوالی داشتین در این زمینه در قسمت نظرات بزارین تا اون رو به ادرس ایمیلتون و یا به ای دیتون و یا در همین سایت براتون بزارم خودتون بگین کجا بفرستم

نحوه کسب در امد در این سیستم چگونه هست؟



خیلی راحت بتون بگم کسب در امد در دو مرحله انجام میشه جستجو کن پول بگیر یعنی شما همین کاری رو که الان دارین توی گوگل انجام می دین و سایت های زیادی رو که می خوایین پیدا کنین با موتور جستجور گوگل انجام می دین اینجا با موتور جستجور گر یا هو انجام می دین و پول می گیرین به همین راحتی باورتون میشه

چرا بایت جستجو به ما پول می دهند؟ (ایا عاشق چشم و ابروی ما هستن)؟



خوب باید بهتون بگم که موتورهای جستجو گر گوگل و یاهو و غیره و ذالک در امد خودشون رو بر اساس جذب اگهی و نمایش اگهی به مشتریان به دست میارن خوب هر موتور جستجو گری کاربر بیشتر داشته باشه و ترافیک بالاتری داشته باشه در جذب اگهی مطمئنا موفق تر از بقیه عمل می کنه و گوی سبقت رو بر دیگران پیشی می گیره خوب وقتی شما جستجو می کنین یعنی ترافیک بالاتر و ترافیک بالاتر یعنی اگهی بیشتر و اگهی بیشتر یعنی کسب در امد بیشتر برای اون موتور جستجو گر . پس می بینین یه معادله ریاضی سادس و این اقایون عاشقانه به ما پول نمی دن چون از ما خوششون میات بلکه برای پر کردن جیب خودشون مجبورن به قول معروف سر کیسه رو شل کنن



برای هر جستجوی چه مقدار به ما تعلق می گیره ؟

خوب بایت هر جستجوی که شما انجام می دین یه سودی به جستجو گر تعلق می گیره که اون رو با شما نصف می کنه یعنی سود کسب شده از بابت هر جستجوی شما 50 درصد اون مبلغ هستش هموون پنجاه پنجاه خودمون



چقدر میشه از این طریق کسب درامد کرد ایا مبلغ درامد قابل قبول هستش ؟



خوب من اهل شعار دادن نیستم که بگم با یک ساعت کار در امدی معادل یک میلیون تومان در ماه داشته باشین اینا شعاره و واقعیت نداره واقعیت موضوع اینه که هیچ وقت عوض نمی شه اینه که هر چقدر بیشتر کار کنی می تونی در امد بیشتری داشته باشه ولی اگه روزانه بتونی دویست کلمه رو جستجو کنی درامد حداقا 500 هزار تومنی رو برای خودت بدست بیاری خوب یکی پشت کارش بیشتره می تونه روزی 500 جستجو رو هم رانجام بده که در امدش بیشتر میشه پس دقیقا نمی توان گفت که چقدر می تونیین در امد داشته باشین بسته به خودتونه

چطور میشه در امد خودمون رو افزایش بدیم ؟



خوب شما هر چقدر خودتون کار کنین پول در میارین و لی یه راه حل دیگه هم هست که دراون می تونین شما بدون کار کردن در امد کسب کنید . خوب شما هر چند نفر رو به زیر مجموعه خودتون اضافه کنین یعنی اون هایی مثل من و شما دنبال کسب در امد از طریق اینترذنت هستند رو سعی کنید که این سیستم کسب در امد رو به انها معرفی کنید و انها از طریق شما ثبت نام کنند و شروع کنند به کار که 10% درصد از دامدشون به شما تعلق می گیره بدون این که از درامد اونها کم شه البته بازم می گم گرفتن زیر مجموعه اجباری نیست و فقط اون هایی که دنبال درامد بیشتر و پول بیشتری هستند و پشتکار خوبی دارن می تونن از این راه هم کسب درامد کنند . خوب از زیر مجموعه زیر مجموعتون هم به زای هر جستجو 5 % درصد و از زیر مجموعه زیر مجموعه زیر مجموعتون یهنی زیر مجموعه چهارم 2.5% درصد به شما تعلق می گیره که شکلش رو در زیر گذاشتم 

ایا برای کار کردن در این سشیت باید زبان انگلیسی رو بلد بود؟



خیر شما اصلا و ابدا به این زبان احتیاج پیدا نمی کنین هر جا هم به شمکل برخوردید می تونید با ای دی زیر با من تماس بگیرید تا من راهنما ییتون کنم

چگونه میشه کار کسب در امد رو شروع کرد؟شما برای شروع این کار فعلا هنوز به جزییات حساب بانکیتون احتیاج ندارید می تونید کار رو شروع کنید ببینید ایا به صرفتون هست می خواهین ادامه بدین یا خیر اگه باب میلتون بود می تونید حساب بانکی خودتون رو که در پایین گفتم رو به راه کنید و در سایتی که با اون کار می کنید این جزییات را وارد قسمت مورد نظر کنید 

نحوه پرداخت سایت چگونه هست یعنی چگونه میشه به پول رسید؟



خوب نحوه پرداخت سایت به صورت هر 30 روز و هر 45 روز یک بار هست و به صورت خود کار و با حداقل پرداختی 20 یورو در ماه یعنی هر 30 روز و یا 45 روز یک بار سایت در صورتی که در امد شما بیش از 20 یورو شده باشه رو به شما پرداخت می کنه که این پرداخت به دوصورت انجام میشه که خود شما تعیین می کنین پرداخت به حساب بانکی تون یا پرداخت به حساب پی پال 

کدوم حساب رای دریافت پول مناسب هست ؟



خوب اکثر شما دوستان که اهل اینترنت هستید و حتما حساب پی پال Pay Pal به گوشتون خورده . من استفاده از این حساب رو به شما پیشنهاد میدم که باز کردنش مجانی هست. خوب شما باید یک حساب در این موسسه باز می کنید بعد اون رو به حساب دبیت کارت خودتون وریفای می کنید و بعد پول خودتون رو برداشت می کنید. در مورد حساب دبیت و وریفای کردن در زیر توضیح دادم و اما راجع اموزش باز کردن حساب پی پال و نحوه وریفای کردن رو براتون اگه دوستان درخواست کنند می زارم می تونید در قسمت نظرات بگین تا اگه درخواست ها زیاد بود اموزش کاملش رو به صورت ساده براتون بزارم . البته دوستانی که مایل باشند بنده حاضرم این حساب رو برای انها باز کنم و به انها جزییات حسابشون رو بدم دوستانت می تونند بعد از اینکه حساب رو براشون درست کردم وارد اون بشند و یوزر نیم و پسورد خود رو برای امنیت بیشتر عوض کنند البته بنده این کار و فقط برای دوستانی که از طریق بنده ثبت نام کنند انجام می دهم البته شما دوستان می تونید به بانک های ایرانی هم مراجعه کنید و ببینید کدوم بانک خدمات بین المللی داره که در صورت داشتن این خدمات می تونیین به اون حساب ژول خودتون رو انتقال بدین فکر کنم بانک رفاه این خدمات رو ارائه می ده



حساب دبیت چیست؟



دبیت کارت یک حساب بانکی واقعی با نام شما در یکی از بانک های امریکایی هست و درست مانند همان حساب عابر بانک خودمون می مونه که می توننین از خود پرداز های ای تی ام پول خودتونرو برداشت کنید . شما این حساب را درایران می تونید باز کنید که موسسه های زیادی این کار رو می کنند و بعد از افتتاح حساب یک کارت فیزیکی با نام دبیت به شما می دن که همون کارت عابر باتک هست فقط برای افتتاح این حساب باید کپی پاسپروت و شناسنامه خودتون رو داشته باشین . می تونین در اینترنت بگردید و موسسه های که این کا رو می کنند را پیدا کنید و یا با بنده تماس بگیرین تا بنده این کار را برای شما انجام بدن و این حساب رو براتون باز کنم هزینه افتتاح این حساب در ایران در حال حاضر هشتاد هزار تومن هست . نکته دیگری که باید بهش توجه کنید اینه که این کارت ها به خود پردازی ایران نمی خورن ولی به همه خود پرداز های کشور های خارجی می خورنن . توی ایران شما می تونیین این کارت ها را به صرافی ها برده و در اونجا موجودی اون ها را به پول نقد تبدیل کنید . البته بنده کار را برای شما دوستان راحت تر کردم یعنی بنده حساب دبیت دارم و حساب پی پال هم دارم که اون ها رو به هم وریفای کردم و خیلی راحت در ایران و در یا در دبی پولی رو که به حساب دبیت من هست خارج می کنم ولی شما اگه نمی تونین و نمی خواهین حساب دبیت باز کنید خیلی راحت می تونیین پولی رو که به حساب پی پال شما از طریق جستجو کردن واریز شده رو به حساب پی پال من واریز کنید و من معادل ریالی اون رو در ایران به حساب شما واریز کرده و از همه دردسر ها و رفتن به صرافی ها راحت شوید . در صورتی که اطمینان نداشته باشید من این کار رو برای شما به صورت حضوری هم انجام می دم یعنی حضورا پول رو به شما تحویل داده و حضورا پول ی که به حساب پی پال شما است رو شما به پی پال بنده انتقال می دهید دیگه بهتر از این ؟ البته باید بگم که باز کردم حساب دبیت خیلی راحته فقط پاسپورت می خوات و هشتاد هزار تومن پول که شما اگه این پول رو ندارید می تونید دو سه ماه اول رو حساب پی پالتون رو به من بفروشید و معادل ریالی اون رو بگیرید تا یه سرمایه ای برای خودتون بدست بیارید و بعد مستقل کار کنید. باید بگم انجام این کار سخت نیست و من در حال حاضر چند بار از این طریق پول خارج کردم پس از من بشنو که انجام دادن دریافت پول راحته


وریفای کردن یعنی چه؟



منظور از وریفای کردن این هست که شما حسلب پی پال خودتون رو با یه حساب دیگه مانند دبیت کارت مستر کارت و یا ویزا کارت متصل کرده و پول رو از حساب پی پال به اون ها منتقل کنید

برای شروع این کار به چی احتیاج هست؟



برای شروع کار شما به باید فقط یه اتصال اینترنت داشته باشین و یه مرور گر موزیلا فایر فوکس (Mozilla fire fox) و یا اینترنت اکسپلورر 7 که پیشنهاد من به شما استفاده از موزیلا فایر فکس هست که هم سرعتش بیشتره هم بهتر از مروگر های دیگه هستش اگه این مرورگر رو ندارید لینک دالودش رو در زیر برای شما گذاشتم دانلود موزیلا فایر فوکس http://www.mozilla.com/en-US

برای شروع کسب در امد کافی هست این مروگر رو نصب کنید بعد روی لینکی که در زیر گذاشتم کلیک کنید کل ثبت نام سه مرحله هستش

وارد سایت مورد نظر که شدید روی قسمت Get started for free کلیک کنید

مرحله اول در صفحه ای که ظا هر میشیه نام خودتون رو وارد کنید و ادرس ایملتون رو بدین

مرحله دوم در این مرحله لینک صفحه ای که به عنوان صفحه موتور جستجو گر شما قرار می گیرد نمایش داده می شود که باید روی اون کلیک کنید و اون رو صفحه خانگی خود قرار دهید . از این پس به بعد هر جستجوی که می خوایین انجام بدین از این صفحه انجام بدین که موتور جستجوگر یاهو هستش .

مرحله سوم وارد ایمیل خودتون بشید و روی ایمیلی که از طرف سایت برای شما میات کلیک کنید که شامل یوزر نیم شما و پسوردتون هستش روی لینک داخل متن کلیک کنید تا حسابتون فعال بشه



وقتی روی لینک بالا کلیک می کنید وارد صفحه شخصی خودتون میشید که شامل اطلاعاتی از قبیل میزان کار کرد شما از طریق جستجو میزان در امد شما از طریق زیر مجموعه ها و بنر های تبلیغاتی شما برای کسب زیر مجموعه و جزییات حساب بانکی تون رو می بینید که گفتم می تونید هر وقت دلتون خواست وارد کنید

خوب اگه موزیلا فایر فکس رو نصب کرده باشین می تونید در قسمت بالا گوشه سمت راست این جستجوگر موتورهای جستجو گر خودشون رو ببینن کی در کنارش علامت ذره بین هست اگه روعکس برگ کاغذ کلیک کنید اسم یه سری موتور جستجو گر مثل goole msn و غیره هست که شما باید موتور جستجو گری که با نام شما هست را فعال کنید (روش کلیک کنید) و بعد شروع کنید به جستجو در موضوع های مختلف مانند dvb -- visa cart- jok- و غیره هر چی دوست داشتین فقط سعی کنین انگلیسی باشه و فاصله هر جستجوی شما حداقل 5 ثانیه باشه و اگه روی یکی از لینک های که در صفحه نتائج هست کلیک کنید که دیگه بهتر .دیدین به همین راحتی جستجو می کنی پول می گیری که برای جستجو می تونی هم از فیلدی که در گوشه سمت راست موزیلا فایر فکس هست استفاده کنی و یا از صفه خودت که در home page خودت قرار دادیخوب امبد وارم که به اندازه کافی توضیح داده باشم و سوالی برای شما دوستان باقی نمونده باشهموفق و پیروز باشیدبرای ثبت نام روی این لینک کلیک کنید



http://www.myhpf.co.uk/apply001.asp?Friend=317779






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد